sâmbătă, 25 iunie 2016

Casa noua - mobila noua!

Anul acesta, pentru mine este un an al schimbarilor. De ce spun asta? Pentru ca locuinta mea a suferit schimbari majore... in bine :D
Dupa bucataria mult visata, dormitoare si living, a venit randul sa amenajam si baile. Ne-am decis sa studiem cu atentia oferta, sa tinem cont atat de tendintele modei cat si de nevoile noastre. Ne doream ceva inedit, frumos si de efect. Pana la urma baia poate fi transformata cu usurinta intr-un mic centru spa la domciliu.
Atat in baia de jos cat si la cea de la etaj, am cumparat cate o cada cu jacuzzy, ca dupa o obositoare zi de munca se ne relaxam si sa ne incarcam bateriile.
A mai ramas sa aleg un mobilier baie potrivit, asa ca am inceput sa cutreier si magazinele online. Am gasit in sfarsit ceva care sa fie pe gustul amandurora la depozit-online.ro pe site, asa ca o sa va arat si voua ce mi-a placut.
Pentru baia de la parter am ales acest mobilier clasic, elegant. Designul exclusivist si luxos, albul imaculat care se potriveste de minune cu verdele crud al faiantei si marimea acestui dulap au fost prima alegere facuta.
Setul este compus din: oglinda cu iluminare halogen Sanremo lux, lavoar ceramic Sano si dulap baza Sanremo lux.




Pentru baia de la etaj, ceva am optat pentru ceva care sa ma duca cu gandul la tarile exotice si la mult iubita Indie. Acest mobilier a fost 100% alegerea mea, dar cu aprobare de la sot. Pur si simplu o ador si se potriveste de minune cu nuanta de maro a gresiei si crem a faiantei.



Astept cu nerabdare sa imi vina comanda, sa le montam si sa va arat mai multe poze!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu