luni, 14 noiembrie 2016

Cadou pentru Moş Nicolae cumparate de Black Friday de pe Zorilestore.ro


Timpul trece incredibil de repede. Nici nu am realizat când a trecut anul 2016. Iarna în unele zone din ţară deja s-a instaurat şi se îndreaptă cu paşi grăbiţi în întreaga ţară. Dacă eşti în căutarea unei noi prechi de încălţăminte, atunci trebuie neapărat să profiţi de reducerie de Black Friday.

Pe ZorileStore.ro, eclipsa  preţurilor reduse începe pe data de 18 noiembrie 2016 şi vine cu reduceri de până la 60%.


Prima sarbatoare care obişnuim să ne facem daruri este de Moş Nicolae. „Moşul” urmează să lase în ghetuţele copiilor cuminţi diferite daruri. Dar unde să le pună dacă cel mic nu are ghetuţe adecvate pentru această perioadă? Moşul îi va aduce o pereche nouă de ghete pentru copii, apoi le va umple cu diferite cadouri.


Şi dacă sunt reduceri, atunci e păcat să nu luăm cizme sau ghete pentru toată familia. Pentru soţul meu doresc să cumpăr aceste ghete.
 


Sunt foate frumoase şi cu siguranţă le va aprecia cu adevărat. Ofertele pentru ghete bărbaţi sunt foarte tentante şi sigur va avea parte de o surpriză frumoasă când le va primi în dar. Elegante, comode şi foarte călduroase, cu siguranţă picioarele lui se vor simţi răsfăţate.


Si eu îmi doresc cizmuliţe noi. Am de ales dintre multe modele absolut minunate. Îmi place mult acest model.


Sunt adepta genului sport si imi doresc aceste cizmulite din mai multe motive:
  • Sunt de calitate. Piciorul meu va avea parte de tot confortul
  • Au culoarea mov – culoarea mea preferata.
  • Am nevoie de o astfel de pereche de cizme. Elegante am deja mai multe perechi.
  • Au numărul meu disponibil
  • Le pot cumpăra la un preţ redus.

Daca si voi va doriti incaltaminte noua pentru toata familia, atunci zoilestore.ro este webshop-ul ideal.

Un comentariu:

  1. Daca tot vine iarna, ai putea sa iti surprinzi apropiatii cu cadouri de iarna dedicate, cum ar fii o vesta incalzita!

    RăspundețiȘtergere