luni, 14 noiembrie 2016

Gloves in a Bottle – manusile invizibile ce iti protejeaza mainile




Gloves in a Bottle – manusile invizibile ce iti protejeaza mainile



Am placerea sa va prezint o lotiune absolut minunata pe care am descoperit-o in urma cu ceva timp.

Aceasta lotiune este indicata in special persoanelor care au o piele uscata si nehidratata, dar este recomandata absolut tuturor tipurilor de piele datorita proprietatilor sale.

Formula unica a lotiunii are grija ca aceasta sa se absoarba rapid in piele si sa o protejeze chiar daca la scurt timp dupa aplicare, te-ai spalat pe maini sau ai manipulat diverse obiecte. Pe mine ma incanta ca este un produs natural si foarte prietenos cu pielea mea.

Crema Gloves in a Bottle este o lotiune de protectie si are rolul de a stimula hidratarea naturala a pielii. Aceasta patrunde in profunzime in straturile pielii si nu formeaza o pelicula la suprafata ca in cazul cremelor artificiale, astfel pielea nu va fi afectata in timp. Deoarece se comporta ca niste „manusi invizibile” aceasta lotiune este foarte apreciata si recomandata chiar si de medicii dermatologi.

Este indicata pentru persoane care se confrunta cu probleme dermatologice precum: piele uscata, piele crapata, eczeme, psoriazis, dermatite sau diverse alergii ale pielii.

Lotiunea previne fenomenul de uscare a pielii prin mentinerea la distanta a substantelor iritante si prin pastrarea propriei umiditati naturale a pielii. Astfel, pielea se mentine hidratata pe termen lung, efect ce nu ar putea fi obtinut cu ajutorul lotiunilor conventionale.

Producatorii garanteaza faptul ca doar cu o singura aplicare a lotiunii Gloves in a Bottle, aceasta se va mentine pe piele timp de cel putin 4 ore si nu se indeparteaza decat in mod natural, prin exfolierea celulelor moarte ale pielii.

Eu sunt foarte multumita de aceasta lotiune, mai ales ca am facut in urma cu ceva timp alergie la gelurile UV, iar crema mi-a ameliorat iritatia si mi-a grabit vindecarea tegumentului. Nu a fost o iritatie foarte urata, dar destul de deranjanta. In plus a aparut sambata seara cand greu gasesti un medic dermatolog. Dupa aplicare, a doua zi dimineata m-am simtit vizibil mai bine. Pana luni, nu mai aveam nimic, doar pielea putin inrosita.

In cazul in care si voi aveti alergie la gelurile UV, primul lucru pe care trebuie sa il faceti este sa mergeti la medic, dar e bine sa aveti si un astfel de produs la indemana.

Pentru mai multe informatii puteti contacta si pagina de Facebook Gloves in a Bottle Romania

Despre aceasta lotiune puteti citi aici si aici.

Un comentariu:

  1. Am avut si eu lotiunea in urmă cu un an. Mi-a placut foarte mult, mai ales ca intra super rapid in piele.xoxo

    RăspundețiȘtergere